جستجو و خرید کتاب از سایت های خارجی

سایت های متعددی اقدام به ارائه کتاب برای فروش یا اجاره می کنند.

سایت هایی از قبیل :

بیبیلیو : www.bibilio.com

ابی بوک :  www.abebooks.com

ای بی :  www.ebay.com

آمازون :  www.amazon.com

هر یک از این سایت ها در نوع خود یک فروشگاه با قابلیت های خاص محسوب می شوند. همچنین سایت بوک فایندر  امکان جستجوی یکپارچه کتاب در تمام سایت های معتبر فروش کتاب خارجی را فراهم کرده است.

البته در این بین آمازون به عنوان بزرگ ترین خرده فروش جهان، مهم ترین سایت برای خرید کتاب و محصولات فرهنگی هم می باشد، که دارای تنوع کالا و محصولات و  ارائه خدمات جامع به مشتریان است.

خرید کتاب از سایت های خارجی بسیار ساده و سریع می باشد. ابتدا می توانید کتاب مورد نظر خود را با عنوان سرچ کنید تا بتوانید شابک (ISBN) آن را پیدا کنید. توجه نمایید هر ISBN یا شابک منحصر به فرد دقیقا مربوط به یک کتاب با یک سال انتشار و یک ناشر خاص می باشد. پس از پیدا کردن کتاب خود،  با داشتن این موارد می توانید خرید خود را از سایت های خارجی انجام دهید :

1- یک روش پرداخت بین المللی مانند کارت اعتباری بین المللی (ویزا، مستر و …)، پیپال و …

2-آدرس حقیقی خارج از ایران برای ارسال کتاب.

از آن جایی که با توجه به شرایط فعلی و تحریم های موجود برای ایران، این امکان برای عموم مردم در داخل کشور امکان پذیر نیست،  از این رو فروشگاه اینترنتی نسک آور با تجربه قریب به 12 سال در زمینه تهیه محصولات از آمازون و دیگر کتاب فروشی های معتبر دنیا اقدام به تهیه کتاب های مورد نظر مشتریان در داخل ایران می کند. نسک آور به شما این امکان را می دهد که به صورت مستقیم از این سایت ها خدمات دریافت نمایید و کتاب مورد نظر خود را درب منزل خود در ایران دریافت کنید.

در  سایت آمازون محصولات با اطلاعات کامل به همراه تصویر برای مشتریان ارئه شده است. اطلاعاتی از قبیل وزن، ابعاد،سال انتشار،نوع کاور کتاب و شماره شابک یا ISBN  کتاب و همچنین توضیح مختصری از مطالب آن کتاب که همه این ها کمک می کند مخاطب با اطلاعات کامل تری کتاب مورد نظر خود را پیدا و خریداری نماید.

 

سفارش گذاری درسایت نسک آور :

پس از  انتخاب  محصول نهایی خود در سایت آمازون برای خرید می بایست شابک محصول (ISBN) و یا لینک صفحه ای که در آن قرار دارید را برای کارشناسان ثبت سفارش نسک آور ارسال کنید تا نسبت به اعلام قیمت و صدور پیش فاکتور اقدام گردد تا در صورت تایید شما این محصول خریداری گردد .

هر پیش فاکتور که برای خرید کتاب صادر میگرد شامل سه بازه زمانی خرید و همچنین حالت کتاب دست دوم (استفاده شده) و نسخه الکترونیکی کتاب (در صورت موجود بودن) می باشد.

پس از استعلام قیمت و تایید هزینه کتاب از جانب مشتری برای نهایی کردن خرید با توجه به سرویس درخواستی 50% از  هزینه کتاب زمان ثبت سفارش اولیه از مشتری دریافت میگردد و الباقی مبلغ اعلام شده زمان تحویل کتاب در دفتر  تهران پرداخت می گردد .

همچنین در صورتی که کتاب مورد نظر شما به صورت استاک در سایت آمازون موجود می باشد می توانید از اینجا اقدام به ثبت سفارش سریع و پرداخت آنلاین ریالی برای تهیه کتاب خود نمایید.

نسک آور  به بازه زمانی اعلام شده متعهد می باشد و  در صورت تاخیر در تحویل کتاب (به جز مواردی که خارج از حیطه کنترل نسک آور است) به مشتری جریمه تاخیر پرداخت خواهد کرد.

ضمانت خرید از آمازون آمریکا
کمترین هزینه حمل به ایران
تحویل اکسپرس کالا
ارسال رایگان به سراسر ایران
ضمانت خرید
کمترین هزینه
تحویل سریع
ارسال رایگان